Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort
escort escort
escort escort
escort

Silah Zoru ile sikerek Götüme Boşaldılar

Tecavüz Sex itirafları 8 Haziran 2017

Bu olay başıma 17 yaşındaykeken lise de geldi 80 kilo ve balık etli biriyim ve kılsızım. Okuldan kaçmış eve doğru gidiyordum saat 11 gibiydi okuduğum okul şehirden uzak bi okuldu ve ben arka taraftan kaçtım ve yolun geçtikten sonra tarlaya daldım tarla hem sakindi hemde kestirmeydi evime , tarlada ikerlerken birden tuvaletim geldi bende bir ağacın dibine çişimi yapıyordum ve o sırada ayak sesleri duydum hemen fermuarı çektim o sırada köylü bir adam tarlasındaydım ve adam bana benden 5 metre uzakta bana bakıyordu ve silahı vardı ben ise onu görmemezlikten gelip hızlıca yürüyordum ve birden bana seslendi ben duymamazlıktan gelim ilerliyordum ve bana silah doğrutup ‘bana bak lan ‘ silahın tetiğini çekti ve o anda ‘şık şık’ diye bir ses geldi silahtan ben ‘ efendim abi ‘ dedim bana ‘yanıma gel ‘ dedi.

Ben yanına giderken tüm bildiğim duaları okuyordum bana ‘traktörün yanına geç’ dedi traktörün yanından hiç bir şey gözükmüyordu ve orada yerde bir kilim vardı bana ‘ayakkabını çıkar kilimin üstüne geç’ dedi
Bende dediğini yaptım ve o sırada abi ‘bütün paramı alın bana birşey yapmayı’ diyordum o sırada adam bana soyun dedi ben ilk başta kabul etmedim ve adam ‘senin burada beynini patlatırım sonra gömerim hiç kimsenin haberi olmaz ‘dedi ve ben o korkuyla soyundum.

Çırılçıplaktım adam o anda pantolonunu indirip ağzıma dayadı bana ‘zevkle yap yoksa beynini patlatırım ‘ dedi ben yalamaya başladım ve adam silahı bir kenara bırakıp vücuduma ellemeye başladı o sırada siki kalkmış 17 cm felan olmuştu beni dommaltı ve götümü zorlamaya başladı 5 dk sonra tamamı içerdeydi ve inanılmaz bir acı içerisinde kıvranıyordum adam 10 dk sonra içime boşaldı ve ılık dölü götümde hissettim adam traktörün lastiğine belini dayadı bacaklarını uzatıp beni kucağına oturttu adamın kucağında öylece oturuyordum o sırada bi sigara yakıp telefondan arkadaşını aradı ‘traktörün yanına gel çabuk sana süprizim var’ dedi adam uzaktan hızlıca geldi ve beni gördü ‘ uzaktan kız sandım lan bu ibneyi ‘ deyip salakça gülüyordu ikinci adamda ağzıma verdi ben artık kusucaktım yemek boruma kadar sokuyordu hayvan ikinci adamın abartısız 19 cm vardı ve oldukça kalındı adam cıvık cıvık olmuş götümü sikmeye başladı ve 5 dk sonra o da boşaldı ve tekrar ağzıma verdi diğer adamda bu sırada götümü sikiyordu ve bu saatlerce sürdü beni yere yatırıp defalarca siktiler en sonunda ikiside bitmişti ve bende bitmiştim bi ara elimi götüme götürdüm ve kolum içine rahatlıkla girebilirdi ve adam bana bunu birine söylersen seni öldürüruz dedi ve üstünü giyin hemen buradan git dedi ve bende hemen üstümü giyip eve gittim ve saat 2 di o günden beri ıssız bir yerde asla yürümedim ve hala karşıma çıkacaklar diye korkuyorum.

 

Anahtar: zorla seks hikayeleri, tecavüz sex hikayeleri, götten sikiş hikayeleri, anal sex hikayeler, tarlada sex hikayeleri, erkek erkeke sex hikayeleri,

909 toplam görüntüleme, 0 bugün

  • Oğlumun bu kadar sert olduğunu bilmiyordum

    tarafından on 16 Eylül 2017 - 0 Yorumlar

    38 yaşında dul bir kadınım,eşim öleli üç sene oldu.Oğlumla beraber yaşıyoruz,eşim öldükten sonra hiçbir erkekle ilişkim olmadı. Oldukça bakımlı,iş güç sahibi ve güzel bir kadın olduğum için bir sürü teklif aldım ama hiçbiri beni etkilemedi. Bir gün oğlumun odasını temizlerken günlüğünü buldum,okumamak için kendimi zorlasam da dayanamayıp oğlumun günlüğünün sayfalarını karıştırmaya başladım. Okuduğum birkaç sayfada […]

  • Türbanlı yengem ile ensest sexim

    tarafından on 7 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhabalar arkadaşlar yaşadığım bu olay çok yakın bir tarihte oldu. Benim 18 yaşında güzel mi güzel iri göğüslü bir yeğenim var. Neden bilmiyorum ama bu yaştaki kızlara ilgim acayip var gelelim bizim olaya eve erken gelip abimlere uğradım. Evde sadece yeğenim vardı abimin ise işten gelmesine yarım saat ya var iken yeğenim parayı çok sever […]

  • Güzel kızım ile birlikte

    tarafından on 16 Eylül 2017 - 0 Yorumlar

    Selam ismim Ali. 48 yaşındayım. 3 yıl önce eşimi trafik kazasında kaybettikten sonra onun bana tek mirası olan kızım Meltem ile beraber yaşamaya başladık. Eşimi kaybettiğim zaman kızım Meltem daha 17 yaşındaydı. Aradan geçen üç yılda serpildi ve şimdi 20 yaşında ve açık öğretimde okumakta. Rahmetli eşim sağlığında hep söylerdi bana bir şey olduğunda Melteme […]

  • Kayın Babam ile Maceram

    tarafından on 2 Temmuz 2017 - 1 Yorumlar

    Selam sex hikaye okurları. Bu 2015 yılı gerçekten benim içinde yenilikleri beraberinde getirdi, geçen yıl hiç böyle porno hikayeleri fantazilerim yoktu ama bir kaç aydır sıkı bir takipçiyim. Bu bir kaç ay içerisinde belkide nette okumadığım hikaye kalmamıştır, eğer sizde benim gibi artık internette yeni porno hikayeleri arıyorsanız birde benim yaşadıklarıma göz atın isterseniz :). […]

  • Annemi Güzelce Siktim

    tarafından on 30 Mayıs 2017 - 0 Yorumlar

    Selamlar Değerli Seks Hikayeleri Okurları Sizlere En Güncel Seks Hikayesini Anlatacağım Yastığınızı Ve Peçetenizi Yanınıza Almayı Unutmayın İyi Okumalar. Arkadaşlar Öncelik İle Sizlere Kendimden Bahsedeceğim Benim Adım Ercan 24 Yaşında Kumral Bir Beyim Üniversite Okumaktayım Ve Spor İle Uğraşıyorum Ve Hayatımda İlk Defa Böyle Bir Şey Yaşamıştım Hiç Hayal Bile Etmedim Böyle Bir Şey Olacağını […]