Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort
escort escort
escort escort
escort

Kız kardeşim ile köydeyken

2018 Sex Hikayeleri, Aile içi sex hikayeleri, Ensest Sex Hikayeleri, Mobil Porno Sex Hikayeleri 12 Eylül 2017

Slm arkadslar ben karadenizin bir koyunden yazmaktayim.kisaca ailemden bahsedeyim babam emekli annem ev hanimi kiz kardesimse saglik meslekte okumakta ben askerden yeni geldim 22 yasindayim is cevresi olmadigindan henuz bi is sahibi degilim acikcasi suanda yiyip icip yatiyorum.gunler boyle gecip giderken yasimin verdigi enerji mi bilemiyorum ama hep suanda yazmis oldugum sitenin benzeri hep seks hikayeleri okumaya basladim ensest hikayeleri nin anlatilan o zevki beni benden almaya basladi derken kiz kardesime vazgecilmez bi tutku sardi benligimi daha 17 yasinda yeni cikan gogusleri yeni cikan koltuk alti tuyleri bunlari bazen gordukce cildirmanin esigine gelirdim hep.derken o hayalimdeki gun geldi catti hafta sonuydu gunlerden cumartesi babam can sikisina kahveye dogru inmisti annem se bahcede cicek sebze meyve isleriyle ugrasiyordu kiz kardesim odasinda ders calisiyor bende salonda tv izliyordum.napsam napsam diye dusunurken icim icimi kemiriyordu dayanamadim odanin kapisini acip ne yapiyor benim kardesim diye yanina oturdum hic abi ders caliyorum diye cevap verdi oyle bi sure izledim altinda dar bi esofman ustunde klasik tisort vardi yataginin ustunde iki buklum yazi yazma ugrasinda gotu yariya kadar acik o bunun farkinda bile degildi elimi acik kisma koyup bu ne bole acik yariya kadar hmm diye gulumsedim alt dudagimi isirdim kardesim kizardi biraz ama azcik gulumsedi abi sanane benim simdi oramdan buramdan git tvne bak disarda dedi elimi dahada asagiya indirerek ama cok tatli gorunuyo dedigimde abi sacmalama annem gelir simdi git basimdan dedi.ama cok hos gozukoyo nolur bi kere kokliyim lutfenn diye feryat etmeye basladim.ya abi annem gelir simdi delirme desede uzun ugras sonucunda ikna ettim.hemen pencerdedn annemi yokladi iyi annemin gelme ihtimali cok dedi gulumseyerek pislik diyerek tekrar yanima oturdu hemen elimi ayni yere koyup parmagimla gotcdeligini oksamaya basladim abi acitiyon yavas ya diye ofladi hemen parmagimi dudaklarin arasina alip gulumseyerek yalamay basladim kardesim iyyyyy abi cok pissin ya diye igrendi ole deme cok tatli diyip israrla yuz ustu yatirdim esofmani kilotu asagiya indirdim bembeyaz kucucuk gotu artik sadece burnumun ucundaydi iki yana ayirip dilimle deligini yalamaya basladim harikaydi aradan yaklasik bes dk gecti kardesim abii hadi yeter ama annem gelcek simdi diye seslendi hemen kalktik guzelmiydi dedigimde abi hicbisey anlamdim acitiyonda zaten hadi yeter diye kalkmaya calisti son kez du iki dakka diyip yalvardim off abi tm hadi diye ikna olmustu birazda onden opiyim dedim hayir abi orasi olmaz sakin desede sozxverdim opup koklayip kalkcaz dedim oyle yufka yurekli ki kabul etti bu sefer sirt ustu uzandi bacaklarinin arasina gecip daha yeni yeni koku saran hafif hafif killanan amini yalamaya basladim bi sure sonra basimi oksamaya basladi abii cok guzelll devam et diye inliyodu bi sure amini emdikten sora kardesin dudaklarina yumuldum ve toparlandik abi cok guzel cok hosuma gitti diyip esofmanini kaldirdi daha bu ne ki daha uccaz bulutlarin ustunde canim kardesim beni diyip yanagindan opup o dersine bende tv izlemeye devam ettim.

Etiket Yok

2283 toplam görüntüleme, 3 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Oğlumun bu kadar sert olduğunu bilmiyordum

    tarafından on 16 Eylül 2017 - 0 Yorumlar

    38 yaşında dul bir kadınım,eşim öleli üç sene oldu.Oğlumla beraber yaşıyoruz,eşim öldükten sonra hiçbir erkekle ilişkim olmadı. Oldukça bakımlı,iş güç sahibi ve güzel bir kadın olduğum için bir sürü teklif aldım ama hiçbiri beni etkilemedi. Bir gün oğlumun odasını temizlerken günlüğünü buldum,okumamak için kendimi zorlasam da dayanamayıp oğlumun günlüğünün sayfalarını karıştırmaya başladım. Okuduğum birkaç sayfada […]

  • Türbanlı yengem ile ensest sexim

    tarafından on 7 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhabalar arkadaşlar yaşadığım bu olay çok yakın bir tarihte oldu. Benim 18 yaşında güzel mi güzel iri göğüslü bir yeğenim var. Neden bilmiyorum ama bu yaştaki kızlara ilgim acayip var gelelim bizim olaya eve erken gelip abimlere uğradım. Evde sadece yeğenim vardı abimin ise işten gelmesine yarım saat ya var iken yeğenim parayı çok sever […]

  • Güzel kızım ile birlikte

    tarafından on 16 Eylül 2017 - 0 Yorumlar

    Selam ismim Ali. 48 yaşındayım. 3 yıl önce eşimi trafik kazasında kaybettikten sonra onun bana tek mirası olan kızım Meltem ile beraber yaşamaya başladık. Eşimi kaybettiğim zaman kızım Meltem daha 17 yaşındaydı. Aradan geçen üç yılda serpildi ve şimdi 20 yaşında ve açık öğretimde okumakta. Rahmetli eşim sağlığında hep söylerdi bana bir şey olduğunda Melteme […]

  • Kayın Babam ile Maceram

    tarafından on 2 Temmuz 2017 - 1 Yorumlar

    Selam sex hikaye okurları. Bu 2015 yılı gerçekten benim içinde yenilikleri beraberinde getirdi, geçen yıl hiç böyle porno hikayeleri fantazilerim yoktu ama bir kaç aydır sıkı bir takipçiyim. Bu bir kaç ay içerisinde belkide nette okumadığım hikaye kalmamıştır, eğer sizde benim gibi artık internette yeni porno hikayeleri arıyorsanız birde benim yaşadıklarıma göz atın isterseniz :). […]

  • Annemi Güzelce Siktim

    tarafından on 30 Mayıs 2017 - 0 Yorumlar

    Selamlar Değerli Seks Hikayeleri Okurları Sizlere En Güncel Seks Hikayesini Anlatacağım Yastığınızı Ve Peçetenizi Yanınıza Almayı Unutmayın İyi Okumalar. Arkadaşlar Öncelik İle Sizlere Kendimden Bahsedeceğim Benim Adım Ercan 24 Yaşında Kumral Bir Beyim Üniversite Okumaktayım Ve Spor İle Uğraşıyorum Ve Hayatımda İlk Defa Böyle Bir Şey Yaşamıştım Hiç Hayal Bile Etmedim Böyle Bir Şey Olacağını […]